" Nej jag går till ica, köper köttfärs för att Inte äta det, idiot"

Tänkte göra en god gärning efterjobbet och gå via Ica och handla lite mat till middag. Köpte majs, svamp, krydda och köttfärs. När jag står i kassan står en lite äldre dam före mig och sneglar bak på mina varor med jämna mellanrum tills hon tillslut utbrister:

- Äter du det där? Ska du Verkligen Äta det där?

-
(Något tagen) Hhhjaaa !? ( Men egentligen ville jag säga " Nej du förstår jag ska kasta det så fort jag kommer ut")

- Jaha. Ja det skulle Inte jag ha gjort. Jag äter Inte kött. Jag är vegetarian!

-
(Något irriterad) JAHA, men det är Inte jag så jag ska Äta det till middag!

- Jaha.... Ja jag  var lite dum men jag måste fråga !


Idioteeeeeeeeeeeeeeeeeeer, idiooooooooooooter, idiooooooooooter i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback