men död åt fötterna, tack.

Ingen update igår. Dåligt av mig. Men vad gör man när man jobbar så man dör. Nädåmen, hade ett arbetspass 13-21.30 igår och jag hann spatsera närmare 2 mil under dom timmarna. Påväg hemåt så ringde jag min kära för jag tror att jag förmodligen hade försökt göra något drastiskt utan något kärt om jag inte fick det på studs, så han mötte upp mig och gav mig en favorit-yougurt-glass, sen kom jag hem och avled i soffan. Mina fötter skrek, bönade och somnade omgående.

Idag jobbar jag med, och imorgon, och dagen därpå, och... sen kommer mami & moster. Så, inte så innehållsrika inlägg denna vecka men sånt är livet.

Jag blev för övrigt hundvakt igår under mitt arbetspass. Satt och väntade på en kollega utanför Konsum och så går en kvinna förbi med sin hund. Hon bad mig ta hand om henne medan hon handlade. Javisst. !!?

Tja!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vart jobbar du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback