Lounge and booteys.

Jaaa tja. Fredag då va. Helg. Men so, inga planer, eenbart jobba!

I kväll lagade jag en ganska fantastisk middag bestående av marinerad kycklingfilé, färska champinjoner, squash, charlottenlök och en sallad på grönsallad, tomat, rödlök, krispstekt bacon och massa fetaost och grillade chiabatta med olivolja, pesto, vitlök och feta. Efter det "bakade" jag Brownies. Eller ja, jag hade köpt sån där mix som man ska tillsätta vatten i. Mycket delikat oja.

Ja nu väntas arbete i 6 dagar sen kommer mamma och moster. Ser fram emot. Och helgen efter det kommer brudarna. Delar av dem. Och I CAN`T WAIT. Jag, planfia, har en plan för den kommande utekvällen som skall äga rum en av kvällarna. Önskemål för uteställe var ett shake that booty-ställe där man får dansa till hiphop till rumpan lossnar. Det ska jag forska i. Och förfesten hade jag tänkt föreslå att få ha en liten tema-förfest a´la Lounge-party. Om dom går med på det dvs..? ;)

Nu ska jag nanna så, see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback