helg i massor.

Vilken helg. Har inte tagit det lugnt många sekunder. I går åkte vi till Haga Parken och Fjärilshuset. Mycket mysigt men VARMT, som i Amazonas, ganska fränt. Sedan åt vi en lunch i solen bestående av Fuccacia. Sen åkte vi till Gamla Stan och käkade på Ben&Jerrys glassbar. Efter det traskade vi in mot stan och strax därpå valde jag och Fredde att åka hem medan mamma och moster fortsatte sitt lilla äventyr. Snacka om att ta vara på varje sekund. På kvällen blev det iaf pizza och mello. VIlken skräll att det går så kasst för Sverige nu de senaste åren ! :( Idag har vi promenerat längs stranden och in mot Gamla Stan igen. Lunchade i ett 1600-taliskt valv sen käkade vi färsk Italiensk glass innan vi gick hem igen. Nu har dom åkt, buhuuu, och imorgon börjar allvaret igen. Men om 3 dagar är Emma här och kalasandet fortsätter. Sen är det bara en vecka till jag kommer heeeeeeeem till min älskade älskade bäbis som är finast i världen. Jag saknar honom så jag går i bitar.


osminkade och till synes drogade ögon.


Nu ska jag kasta upp mina spiror i grabbens knä och kika på Discovery World.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback