får-vallning.

Ja nu så har jag mor&moster-besök. Mötte upp dem på centralen i morse. Så idag har vi gått och gått ( Thorlidsplan, via Fridhemsplan, in till centrum via Kungsträdgården,över till Gamla stan och tillbaka, för den som hänger med ? ) sammanlagt 20.500 steg vilket motsvarar ca 1,5 mil. Pjuh. I Kungsan var det Rix FM festival och i Gamla Stan blev det en hallonpaj och en istée. Nu har kära mor äntligen fått besöka Christina Schulins änglabutik (Pernilla Wahlgrens mor, Birgitta i Tre Kronor) Snart ska de gå tillbaka till Kungsträdgården och se på artister och själv så ska jag möta upp Johan & Bibbi ( Fredriks föräldrar) för en middag.

Ha en skön kväll!




Ps, Är ni i stan, gå in på Gallerian och café Monti och köp GLASS. Ben&Jerry, släng dig i väggen säger jag bara.

Och Ps, jag kände något märkligt i mungipan idag, Det var en fucking spider for godness sake. Nära döden upplevelse för en MKT spindelrädd Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback