ett kärleksinlägg.

Nu ska jag skriva en kärlekshälsning till min boendeadress på Pontonjärgatan.

Jag älskar Kungsholmen
Jag älskar alla stora gamla hus med stora portar och torn på
Jag älskar att det är så tätt mellan husen så man får lite känsla av gamla stan men i större bemärkelse
Jag älskar att vattnet bara ligger 30 sekunder från utgången
Jag älskar att det är mitt i city, eller ja, en station bort
Jag älskar alla mysiga små caféer
Jag älskar alla restauranger
Jag älskar konstiga ställerna, som ett Hundcafée
Jag älskar In&Finn
Jag älskar strandpromenaden
Jag älskar att dom berättade på The Voice att Björn G bruka jogga på Västerbron, som jag ser och passerar var dag= Björne-spaning.
Jag älskar att jag bor i en helvit fin gammal lägenhet
Jag hatar att det kommer en hemsk odör av avlopp men jämna mellanrum

Jag älskar jäkligt mycket. Och nu ska jag fortsätta att älska livet och med Fredrik. Ha ha nä jag skoja bara ! ;)

Life´s great, skicka bara hit min hund, min familj och mina vänner så är ju allt SJUKT nice.



Sväng bara höger i höjd med bussens bakdel och knacka på så bjuder jag på kaffe. Du kommer väl??

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du jag blev också kär i ditt boende=) Men jag är nog mer "kär" i dig så jag planerar redan för att hälsa på igen=)

2009-05-28 @ 15:23:01
Postat av: Cilla

Är det du är är you know whom?? haha

jag var ju bara där över dagen, nästa gång hör jag av mig!!

Postat av: Julia Lundgren

Jomen visst är vår hörna av stadsdelen fin? Kul att du trivs så bra! Du verkar även leva ut stadens utbud ordentligt - bra där! Kram. /Grannen

2009-05-29 @ 14:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback