berättelse utifrån telefonlistan

Ta fram din mobil och bläddra.  Byt ut namnen i berättelsen mot var 5e namn i din telefonlista.

Kära Anders Viklund. För det första vill jag säga att Ann-Sofie S är den bästa vän jag haft, och att Bettan är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Carro Nilsson och Dajje gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att David Berglund får ett lyckligt liv tillsammans med Elin Boman. Jag vill säga tack till Emma Lindfors för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Francis Persson. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Jens Byggmark tog sitt liv. Snälla Johanna Norberg sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Kicki och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av kusin Hanna som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Linda Wigren, eftersom hon varit otrogen mot min käraste mamma. Jag vet att Marissa Zetterquist kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Maria Larsson för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med morfar och Nathalie Juarez Ortiz och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Stina Jonsson


Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback