tips tips tips tips

Jag har en ny bodylotion. Den luktar sååååååå gott. Nivea Happy Time. Med doft av citrus, apelsin och bambumjölk.



Nog om den.. Nu till något värre.

När jag åkte buss hem i kväll så satt det en grupp människor (...för att inte hänga ut någon) bakom mig som utsöndrade en otroligt stark odör. Det var helt omöjligt att ignorera. Jag satt med näsan innanför jackkragen hela färden och jag tänkte mer än 10 ggr att jag skulle kräkas. Jag pratade med min F och jag var beredd att skänka en större summa till den som kunde rädda mig ur denna buss omgående. Hoppet var att dessa inte skulle åka ända till slutmålet, men tji fick jag. Jag drog ett djupt andetag när bussen äntligen var framme och jag fick känna hur frisk luft i Skellefteå doftade. Aldrig så fantastiskt iaf.

Detta resulterade i irritation och bestående illamående. Nästa gång jag åker denna buss ska jag preppa näshålet md nypressad vitlök, för säkerhetens skull. Uää!





God Natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback