1,2,3 ost

Detta är tredje dagen utom någon som helst social kontakt. Jag bir ett freak. Har inte visat mig ute på hela veckan mer än att rasta Kevin. Vaknade i morse och berömde årskurs 9 i väl genomfört arbete i min hals (AJAJ!). Gick ut med Kevin kring sex-tiden och kände att Nej, idag blir det ingen inkomst heller.
Så tre dygn som en Big Broth:are, inte OK. Mamma och pappa kommer till stan, så de skjutsar mig till min bror någon timme. Se något nytt. Träffa någon. Få en chans att sprida mina underbara smittgener vidare. Nä men, jag tycker att man blir bara sjukare och sjukare om man bara ligger hemma i sängen, håller ni inte med?
Så nu har jag iaf duschat (surprice surprice), plattat håret och smetat på lite av mitt efterlängtade bal-läppglans som jag sökt som en dåre.

Jag har gjort dagens goda gärning. Jag hjälpte en söt blind man som hade gått jättetokigt. Jag har börjat bli bra på goda gärningar :D



Snart kommer mamma med mina välbehövda halstabletter, tack tack!


Kommentarer
Postat av: alexandra







yessziiir.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback