trötthumör=inte så bra!

GENOM ATT SKRIVA ATT JAG ÄR TRÖTT MED STORA BOKSTÄVER så kanske jag ungefär kan få ut hur jag känner mig just nu. Gissa om vi har haft en hurtbullig dag

Först var det som sagt arbetsintervju. sen gick vi på Coop och stohandlade,
.....sen hem och käka lunch
.....sen rensa ur och kasta massa saker ur en överproppad bokhylla
.....sen till Fridhemsplan och handla grejor till lägenheten
.....sen hem och fixa iordning det
.....sen rensade vi ur vindsförrådet
.....sen kastade vi lite grovsopor
.....sen bar jag ner en byrå som jag har målat om
.....sen monterade Fredde ner en bokhylla
.....sen lagade jag mat ( hemmagjord potatismos, köttbullar & gräddsås)
.....sen målade jag lite till
.....sen såg vi tv
.... sen målades det en sista gång
.....sen packade vi ihop lite grejor som jag kan bära undan imorgon

Och NU ska jag sova. Jag orkar inte hålla upp ögonen mycke lnge till, min energi är över för ett bra jäkla tag sedan!

God Natt!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback