Söndag, the killingday

God morgon säger jag såhär på kvällskvisten. Kan väl inte direkt påstå att jag är pigg idag.

Ja, igår var det fest ja. Jag, Bettan, Fredde och två av hans arbetskamrater. FÖr att få igång promillen så körde vi Jag har aldrig, och det satt sina spår...Kring 01.00-tiden tog vi T-banan till Kungsträdgården och skulle gå på Café Opera. Redan påvägen dit mådde jag kräääk och i kön tog jag beslutet att åka hem ist. Eller, hela högen tog beslutet att åka hem. Och tur var det, för jag fick spendera delar av min natt på toaletten. Huuga. Vaknade kring 12 i dag, gick och la mig i soffan, en timme senare gick jag och la mig i sängen igen och sov till fyra. Sen tog jag mitt täcke och la mig i soffan igen. Där har jag legat tills nu. Jag mår verkligen apa! Men nu har vi gjort ansiktsmask och ska snart duscha.



Jag tänkte visa lite inköp från igår

 
 

Nu, duschen!

Tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback