Skitdag!!!!!

Ja, ikväll åker jag hem. Bo hos mamma och pappa några dagar. Slippa tänka på något överhuvudtaget. För oj vilken ångest jag har. Över jobb.. får jag något? Får jag Det? Inkomst, vad är det? Jag vill såååååååå gärna ha jobb inom rese men de är ju inte bara att dra fram ett ur byxfickan direkt. Åh. Jag har utbrustit "Jag önska jag vore 50, hela livet är klart, man har familj, bostad och samma jobb som man haft i flera år, inget att oroa sig för!", "Åh, jag önska jag vore 65, slippa tänka på jobb något mer" samt "Åh jag önska jag vore 12, slippa ta ansvar!". GE MIG ETT JOBB BARA! Ett jobb jag triivs med, en tjänst så jag slipper leva på existentminimum ett år till. Palla inte.

Ja, jag är Jävligt bitter idag, och ja, jag tror det smittar av sig på samtliga, och JA, så går det !


Over & Out ! Göm mig någon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback