romantisk middag

Imorgon är det fullt upp. Redan kl 06.00 ska mitt matbord hämtas för säljning. Sedan kl 8.30 har jag en jobbkurs. Sen ska jag gå till Telia och hämta lite slaffs, sen gå till Skomakaren och hämta skor, sen promenera med Kevin, sen hem för mitt på dagen då kommer mamma och pappa. Så då ska jag laga mat, och där komer det knepiga.

* Som tidigare nämnt så har jag i stort sett enbart en säng i min lägenhet numera. Alla form av bord är ett minne blott och mitt porslin ligger så fint förpackat, och imorgon har jag alltså middagsgäster. Hmm..

Jag kom på att:
- Ja, men om man har mina golvkuddar och dukar fint på golvet med de och en duk, skitmysigt. Jo tjena, jag har varken kuddar Eller duk. Lösning: Vi får sitta på våra beniga arslen direkt på stengolvet och duka på ett badlakan. Exotiskt och romantiskt.

Men....

Porslin? Vad är det ?

Jag får gå på samma lösning som jag gjort de senaste dagarna, ätit direkt ur en ungsform.

Så, välkommen på middag till Carolina W !


Kommentarer
Postat av: Bettan

Hur fan hittade du artikeln, liksom! Duktigt ;)

Postat av: Anonym

sv: Jaaa, Att den var publicerad INNAN jag serverade dem är ännu mer mirakligt ;P (WORD LA`PREMIERE)

2009-03-12 @ 21:46:49
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback