onsdag

Idag ska jag jobba. Det har jag inte kunnat säga mycke på sistonde. Har inte direkt jobbat ihjäl mig :) Det blir iaf en 13-21:a så om någon känner sig manad att vara Kevin-vakt så varsågod :)

Förkylningen har börjat ge med sig, thank good, men bihålorna är täta och öronen har lock. Snälla gör så att de är borta innan Fredag annars får jag väl sådär sprängande ont när jag ska flyga. Fredag den 13e. Buuh!

Jag är lite bitter över att det har snöat i Stockholm. Jag hade ju räknat med en vår att komma ner till men icke sa nicke. Väskan är packad och jag kan meddela att jag har Inte med mig mycket kläder. Det är mest saker som fraktas denna gången. Det kommer jag säkert att ångra en fin shoppingdag, eller festarlördagen. Men hey, det är inte som att affärerna lyser med sin frånvaro heller ;)

Jag ska försöka styra arbetsintervjun till Tisdag. Hoppas hoppas hoooopppppppaaaaaas jag får jobbet! :)

Hörs ikväll. Häärrå!

Följ min blogg med bloglovin )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback