men hejsan solen, finns du här också?

Hej hallå.
Idag jobbar Fredde och för att fördriva min ensamtid under hans monsterpass så har jag hunnit med en hel del på förmiddagen. Morgonpigg som man är så satt jag framför TV´n kl 07.00 och var allmänt rastlös, så jag drog fram målarburken  igen och började måla. Denna gången blev det TV-bänken. Tyvärr så har jag ingen förebild, men en efterbild kan jag nog allt bjuda på.


Har även hunnit med att städa sovrummet, damsugit överallt och burit tonvis med böcker och tavlor upp på vindan. Så nu är det väldigt fräscht. Väldigt vitt och öppet.

Jag håller däremot på att Avlida i denna lägenhet nu när solen bestämt sig för att vara väldigt social. Det är några grader för mycket här inne, eller vad tror ni ?


Ingen Thailandsresa behövs här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback