mascaratips!!

Nu börjar mina nerver dra ihop sig och jag kan inte längre komma på vad jag ska göra. Jag måste ju spara lite stök till imorgon och fredag med. Jag är rastlös. Vad göra? Egentligen borde jag ta på mig joggingdojorna och ta en promenix, men hur kul är det ensammen?

Jag gjorde vad jag alltid gör när jag int eha någon aning om vad jag ska göra- Sminka mig.. länge.. noga! I och med det så Måste jag få tipsa er om en galet bra mascara som jag provar nu. Loréal Extra Volume Collagene. Love it!


Och hallonröda läppar, soldagen till ära!   

Snart dax att förbereda middagen innan jag går in till stan för att promenixa tillbaka med Fredde. Lite frisk luft skadar väl aldrig ?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback