jag är nog fanimig bra ändå ?

Igår fick jag lovord som betydde så mycket för mig. Av kära Cilla. Hon som lärde mig allt hon kunde under min praktikperiod (utb. Resesäljare) på Ticket. Hon var också på födelsedagsfesten.
Jag beklagade mig själv över min dåliga (enl. mig själv) prestation under mina veckor på byrån. När jag sutade så gick jag med svansen mellan benen och kände att Attans, detta hade jag kunnat göra bättre. Men vinden vände igår kväll när jag fick som respons att hon ansåg mig vara jätteduktig praktikant som hade sålt mer under praktiken än många andra praktikanter, att jag utan tvekan skulle kunna bli en miljon-säljare på en månad och att hon har lovord att säga som referent den dagen jag kanske söker en tjänst på en resebyrå.

Jag blev paff av att höra detta och lite bitter på mig själv som inte tror på mig mer än jag gör. Jag kan nog bättre än jag tror.

Så hädan efter ska jag gå men ryggen rak och jävlar anamma alla utmaningar jag kan ställas inför. Inkl. våga söka en tjänst som resesäljare.

Så tack,
landets andra bästa resesäljare :D


Kommentarer
Postat av: Pubes

Hej!

Lust att prenumerera på min blogg via bloglovin?

Mvh Pubes


http://www.bloglovin.com/blogg/23787/pubes

2009-03-09 @ 00:54:23
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Erica

haha, det är ju min polare det där!!(som vill att du ska prenumenera på hennes blogg)

2009-03-09 @ 08:34:24
URL: http://visitmyblogg.blogg.se/
Postat av: Cilla

Men herregud var vi dumma mot dig som har så dåligt självförtroende?? Jag tycker du var duktig. Jag förstår inte riktigt vart du fick den dåliga självkänslan ifrån?!?! Du ÄR duktig! Men du måste tro litegrann på dig själv i alla fall....

2009-03-09 @ 21:11:42
Postat av: Cilla

Å en sak till en miljonsäljare bygger man upp men jag tror att om man tror på sig själv kan man gå hur långt som helst, det är inte själva presenation just DÅ som räknas utan potentialen... ok? förstår du gumman?

2009-03-09 @ 21:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback