fredagkväll

Såja, nu var vi hemma efter en Fredagsmiddag på stan. VI åt Mangolian BBQ på Djingis Kahn. Massa god mat och efterrättsbufé efteråt. Gissa vem som sparade magsäcksutrymmet till efterrätten om inte jag ?
 


Sedan gick vi runt lite i stan och lekte Parlamentet-leken, att man inte får säga Ja, Nej eller tveka. Det gick sådär. Lika värdelösa båda två, Sen var tanken att vi skulle gå på Bishop Arms men anhalten blev ist Tunnebanan och hemgång. Väl här hemma blev det en persikodrink ist, som jag nu ska dricka !

Och jag trotsade Blondinbella på vägen hem (från Coop)


STOLT TOALETTPAPPERSHANDLARE

(För en som missat att hon skrivit ett inlägg om att hon var tvungen att handla toalettpapper och att det var så extremt pinsamt att folk såg henne köpa de och att de då skulle tänka " Aha, så hon bajsar.....", and YES, I dodeliidoo)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Djingis Kahn for president!! Dit ska vi när jag kommer. jag kan offra mig att åka in till city all by my self bara för de. Nu ska vi sussa sött hemma hos MaPapa :-)

2009-03-20 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback