fest en onsdag?

Som Fredde nämnde i inlägget igår så hade PUB-huset företagsfest igår. Han sa att han skulle gå dit en stund men gå hem i tid för han började jobba 7.30 i morse. Mh, jojo!
Kring 11 ringde han. Reativt städad. Var ett jävla liv och Sahara Hotnights uppträdde. Vaknade kring halv2 för att se om jag kanske hade missat samtalet från honom som han skulle ringa när han tagit sig hem, men nä, inget inkommet samtal. Blev smått orolig så ja ringde en gång.. två gånger...tre gånger.. inget svar. Vafan, han borde ju vara hemma by now, vad har skett? Kl 3 fick jag ett samtal. Orden snubblade över varandra och han hade styrt en efterfest hemma hos honom. efter 4 fick jag ett kärlekssms. Han "älskägde" mig. Det känns ju skönt. Vad nu det innebär?
Ringde efter 7 i morse, tänkte att han bör väl vara påväg mot jobbet? Nädå jag väckte stackaren som sov så sött.

Hoppsan, så går det efter några öl en onsdag....!

Varför kan jag aldrig bli frisk?
Jobb 13-21 idag. Vi får se hur det går!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback