En blondins historia nr 2

I Söndags ringde Bettan och berättade atthon hade gjort Dagens Goda på T-banan när hon åkte hem på natten. Jag blev inspirerad och kände för att utföra Dagens Goda igår när jag åkte hem med flyget, med. Men mitt lyckade blev ett misslyckade och ännu en förvirrad passagerare.

Såhär var det... När jag skulle passera säkerhetskontrollen så var det en tjej FRAMFÖR mig. Hon lastade upp sin dator och grejor och passerade, tog sina saker och gick vidare. Sen var det min tur, gjorde samma process, men när jag gick därifrån såg jag att det kom en dator ur röntgen EFTER mig, varpå min hjärna sa OJ, tjejen FRAMFÖR glömde datorn som kom EFTER MIG. La mina ben på ryggen och sprang efter tjejen och sa Ursäkta, du glömde din dator i kontrollen. " Va? Nä? Jag har min dator i väskan" " Nää, jag såg den. Den är där!"  "Jaaaha... ja okej.. ja men tack då !". Hon vände om och gick två förvirrade sympatisteg mot kontrollen innan hon vände åt sitt håll igen. Hon förstod nog att jag var smått förvirrad som inte tänkte på att grejorna som kom ur röntgen Efter mig inte tillhör personen som gick igenom kontrollen Före mig. IQ fishmause!


Kommentarer
Postat av: Erica

du gör verkligen rätt för din hårfärg little sis!

Postat av: Bettank

Du är ju för underbar. :)

2009-03-25 @ 13:28:33
URL: http://bettank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback