det tar sig !

Day 1.
Nu har vi hunnit med våra ärenden. Lunchen på Mocca blev en fetaostgratinerad kycklingfilé med bulgur & tzatsiki, och ja, det var helt klart en orgasmisk upplevelse, ha ha! Sjukt gott.
 


Sedan gick jag till St: Erikshälsan och fick en spruta och så tog de odlingar på mig. Och storhandling är som bäst när man är mätt märker jag. Inte mycke som köps då. Skillnaden att handla här är inte bara de att man känner sig som en fåntratt när man får beslutsångest i fling-hyllan, utan att de man känner igen är inte någon bekant utan det är kändisar. Jag delade välja-yougurt-ångesten tillsammans med Papa Dee och inte Berit Andersson.






Ikväll kommer Bettan. Då ska vi äta äppelpaj och se Den rätte för Rosing. Finaldax. Väljer hon modellen eller 19-åringen? Det återstår att se.

Laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback