atjoo!

Nu har man hunnit med en vända på stan. Det blev två besök på Waynes (olika sällskap), en marinblå halvlång halvstor kofta från Vero, lite småkraffs och en gudomligt söt ljuslykta. Min näsa rinner litervis och snart kommer nog hjärnan med. Jag har nyst så mycket så att snart lär jag väl bli anmäld för störning.

Men jag glömde handla frukost. Och jag vet inte om jag orkar gå Ända till Ica för att handla det heller. Det tar ju säkerligen max 3 min, men ändå. Jag är snorig. Då ska man inte behöva orka göra så mkt annat än att shoppa och fika ;P

4 more days to goooo...






Visst älskar man när man delar samma intresse för skor och kläder som ens moder gjorde när hon var i min ålder+ att hon är en sparare så man kan hitta mycke fynd på vindan. Bl.a dessa kilklacksdojor i rostbrunt. I like I like!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HOUSE OF WELLNESS - om kost, träning & allt annat hälsosamt! Läs den gärna! :) Mvh / Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback