arbetsförmedlare in my ass

OKej, nu ska jag gnälla lite mer. VIlka jävla idioter det finns på Arbetsförmedlingen. Handläggare alltså. Min snälla handläggare här i Skellefteå ringde upp mig igår och gav mig rådet att söka en handläggare på Kungsholmen för att ofta finns det arbeten som ska tillsättas OMG. och därför inte läggs ut på nätet.

Ah, So I did, men då var de ett jävla pucko som svarade. När jag berättade mitt ärende sa han bara

"Nänänä, hur ska jag kunna söka jobb åt dig? Gå in på vår hemsida och sök!"

"Jaa, men det är ju det jag göör varje dag men det går ju inte att få något jobb. Min handledare här i Skellefteå sa att jag kunde gå tillväga på det här viset. Att ni ibland får jobb som ska tillsällat Omgående"

"Men Carolina det fungerar inte så att vi har ett jobb i bakfickan att dela ut hit och dit och det går arbetslösa här i Stockholm med så jag tror inte att de skulle ta någon från Skellefteå då!"

Nähe, men jävla idiot, testa att vara arbetssökande själv och skaffa lite jävla empati. Och välkommen till Stockholm till mig !


ASS!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Alltså jävla idioter det finns på arbetsförmedlingen. Ibland blir jag typ mörkrädd!

Postat av: Erica

Jag är ibland rädd för dej Bettan :-P

Här i stan finns det big asholes på arbetsförmedlingen!

2009-03-05 @ 13:58:56
URL: http://visitmyblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Arbetsförmedlingen borde läggas ner omg. Hur många känner någon som någonsin fått jobb genom ams? Inte då jag!

2009-03-09 @ 13:40:46
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback