storshopping

Vi har haft en riktigt bra impulsdag. Drog oss ut på stan precis efter lunchtid för lite Fredrik-shopping. Jag passerade klädhyllorna som en dåre och han fick stå i en provhytt och prova så snällt. Vad som skulle bli en ljusgul cardigan blev två pac chinos ( mörkbeiga och ljusblåa), en superball tshirt, capribyxor och en vit cardigan. Det blev assnyggt och han kommer att bli en het stekare i sommar ! ;) Själv så köpte jag en tunn stickad "oversize" tröja i khaki grön/beige från Herr avdelningen på H&M, faktiskt.

Och inga telefoner har vi haft med heller. Dom lämnade vi hemma avstängda. Vi glömde helt bort tid och rum och kom hem kring 7-tiden. Men påväg hem gjorde vi ett stopp i solen på en uteservering för att fira. Fira vadå säg ? Ja, det kan man ju fundera över ! ;)

Nu ska jag äta melon och glassa i soffan.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Marissa

Helt rätt =)

Sånna där dagar med glömd mobil kan bli de absolut bästa ibland :)

Vet du vad? Kanske får besök av en norrlänska till i El Stockholmo ;)

Postat av: Johanna

Fira en förlovning kanske?? ;)

2009-06-04 @ 00:33:19
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Erica

Låt mig gissa, du drack vin? :-P

2009-06-04 @ 17:41:11
URL: http://visitmyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback