Norrlandsdagarna.

Härliga dagar.
En trevlig fest väntade i Skell hos Emma och Anton i Lördags. Men vi hann inte med en lång kväll på Balzac innan jag inte kunde känna skillnad på om jag var riktigt packad eller jäkligt trött. Jag insåg att det var alt. två som var facit. Efter en tågresandes natt utan all den sömn man behövde så fanns det inte mycket energi att tillgå.

Söndagen åkte vi till stugan och mös. Möskalas tills idag. Vi har löstkorsord, löst korsord, läst, löst korsord, ätit, fiskar, spelat Badminton, spelat Fia m. Knuff, druckit vin. Efter några drag Fia m Knuff tänkte jag spice:a till det med straff till förloraren med självförtroende att jag skulle få utdela det. Jag förlorade och fick stå ute i spöregnet och fiska i 10 min. Fredrik utförde sitt straff i ren sypmati och tog sig ett bad i regnet. Jag sympatibadade med honom bara för att han sypmatiade med mig. Mycket sympati ja. Iaf, det var sjuuukt kallt men nu har årets första dopp avklarats.

Idag grillade vi köttbullar, haloumi och potatis på wokpanna över öppen eld.

Imorrn blir det shoppingrunda i Skell, på Torsdag picknick vid Mårdseleforsen, Fredag MIDSOMMAR i BÖLEHEDEN och Lördag födelsedagskalas sen Söndag hemgång. Full rulle.

Ha en bra kväll. Nu ska jag njuta av den norrländska sommarkvällen medans jag kan.

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback