tillbaka

Back on track. Vilken jädra tur jag hade igår alltså. Planet landade 19.55 och jag var på centralen 20.20. Hur gick det till kanske ni undrade. Joo...
¨
Varje gång man kliver av planet brukar jag bara följa strömmen för att komma ner till väskorna. Jag körde på samma taktik igår. Jag följde 3 st som åkte samma plan ( Eller, följde Efter snarare...). Vi gick och gick och tillslut såg jag att dom sa " NEJ vi tog fel väg!". Doh. Jaha då kunde jag ju inte vända om samtidigt så jag gjorde ett snyggt avvikande in till Tax-Free och luktade på parfymer en stund. Sen kom jag på att jag har ju väskan där nere. Satan. Power-walk:ade åt andra hållet i hopp om att hitta rätt. När jag gjorde det såg jag min väska komma på rullbandet. Gjorde armbågningarna samtidigt som jag hör någon säga " 3 min, skynda". Haffade min väska och rusade efter 3-minuterskvinnorna. När vi kom ner till perongen till Arlanda Express är den påväg att åka så vi springer och tågvärdinnan säger "Skynda er om ni ska med!". Och hela detta äventyr utspelade sig på ca 7 min. Ren flax ! :)

Dåligt väder idag. Suger ju. Fredde är och tränar och jag sa att jag skulle ta en långpromenad medan han var på gymmet men jag sovde lite extra och sitter här ist. Sen ska vi in till stan för jag vill ögonshoppa till han! ;P

Och på Måndag flyttar Fredriks kära bror till en vingård i St Tropez. Jag tror jag vet någon som vill åka dit och hälsa på i framtiden om inte jag !? :)

BIlderna är uppe på Facebook nu.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback