tid att döda.

Åh jag hatar att längta till saker. Vi åker inte för ens nio ikväll och jag var uppe med tuppen och packade ner det sista, städade undan så nu är jag klar. Resten av de 8 h och 28 min då? Vad ska jag göra av dem?

Åh, jag måste sluta Längta så mycket till saker hela tiden. Jag blir Så rastlös.

Fast det finns mycket jag kan göra..

Jag kan testa vrida min arm i olika vinklar..



Jag kan försöka hoppa så högt jag kan...



Jag kan rulla ner i Mälaren gång på gång..



Jag kan försöka gråta så mycket så jag blir ett russin om kinderna



Eller amma bäbisen jag inte har..



Bara låta fantasin flöda!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA! va söt du e :) Den som längtar på nå gott.. ja du vet :) puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback