skräck ända ner i magsäcken.

Istället för en öl i solen med fröken Cat så blev det en äppelpaj och mangospoothie  på Bellman´s ist. Efter det så följde jag Fredde till Kungshallen där det blev libanesiskt. ( A jo, min diet va.. från och med IDAG då..?), sen bion med Cat och Marie. Och jag säger ju då det. Fy i helvette vad läskigt det var med 3D. Hela salongen skrek i kör, Cattis blev så exhalterad att glasögonen flög, jag låg dubbelvikt i stolen och bönade och bad om att den skulle sluta, tjejerna bakom beklagade sig både en och en annan gång över att dom inte skulle se skräckfilm. Jag hade en rejäl huvudvärk efteråt.
Sen gick vi hem och löste korsord! ;)

Snart jobb fram till 22. Tur att man har mycke tid ute så man får ta vara på solens strålar.

Adiooos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback