skebo ni suger!

Nu är jag förbannad.

Efter många om och men så har jag försökt logga min in på min sida på Skebo efter de ha gjort om på hemsidan. Men det gick inte. Och så mailar jag dem och frågar hur jag får tillgång till min "PIN-kod" som jag skulle ha haft. Men eftersom jag inte var "nog snabb" att gå in på hemsidan och kolla efter de att den var omgjord så har jag avregistrerats och därmed förlorat min köplats efter 3 år. Kul. Jävligt kul.

Skit Skebo. Jag skickade ett mycket missnöjt mail till skitstället och sa att mitt missnöje är stort och jag skiter i det skitföretaget och kommer att hyra av  privat fastighetsägare resten av mitt jävla liv.

Suck.

Kommentarer
Postat av: Sven

Jag kan bara hålla med, skebo suger! Jag tycker att du borde skriva här http://skebosanningen.wordpress.com/ så fler får upp ögonen för företaget.

2010-02-24 @ 02:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback