shopping...?

Jag drog mig till stan en sväng som sagt och jag inhandlade lite lösnaglar, hårspray, ny mascara, en make-up borste och en tröja. Sedan stod jag där på Drottninggatan, tänkte frenetiskt "Vaaad vill jag haa? Vaad ska jag köpa?" men jag kom inte på något direkt. Så jag gick in på Åhléns City och luktade på parfymer. Var fast besluten om att köpa en Prada eller Clean-parfym men jag gick ut därifrån tomhänt. Jag åkte hem med en take away-sallad och Magnum Mystica från Seven-11 ist.

Om en timme och 5 min kommer min kära  prins hem och jag längtar mer än någonsin. Tänk om ord kan beskriva hur KÄR jag är, men det kan dom inte så.. Jag får typ... hålla det för mig själv!:)

Hörs imorgon.

Puss.

Ps, Jag såg lite bilder som min kära vän har laddat upp på FB från hennes Dagmamma-till-Kevin-tid. Älskade bebisen min.






Kommentarer
Postat av: Erica

Men bubben då! Han kan ju inte sitta normalt, men d evet vi ju redan :-)

Postat av: Erica

oj, det blev visst lite turkiska i förra inlägget "evet" det betyder ju "ja" så de är ju nåt possetivt!

2009-06-10 @ 21:57:24
URL: http://visitmyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback