S vs S

När man vet vad man har i sikte blir allting bara crap. Som jag. Jag har hösten i sikte. Flytt. Så låt sommaren gå fort. Hade jag Inte vetat vad som vänta skall så hade jag nog njutit av min tillvaro här i huvudstaden och allt därtill. Men nu, nu ser jag fram emot en lugn tillvaro, mygg, avkopplade människor, vännerna, familjen, hunden och staden. Stockholm är BRA, men Skellefteå är BÄST! ( Eller vänta... Stockholm är underbart, men lugnet och närheten till allt klår allt vad Stockholm har att erbjuda, så kanske man kan säga!  )




VS



Och en STOR PUSS till min kära som fallit för Norrland.
Utan hans längtan efter norrlandsvardagen hade jag stannat i Stockholm tills han ledsnat.

Kommentarer
Postat av: Kevins dagmamma

Längtar.

2009-06-29 @ 17:05:54
Postat av: Anonym

Me2. Galet mkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback