S-S-S, U-U-U, C-C-C, K-K-K !

... inte är man bara bitter för att det är värdelöst Juni-väder,  jag har ont i fötterna, jag är inte miljonär...

... jag är vuxen också. Folk förväntar sig saker av mig. Eller, folk förväntar sig inte att jag ska vara löjlig och bete mig som om jag vore 17, dela en Artic Vodka med mina bästa kompisar i ett garage, tro att man blir berusad på en 7.0%. Tänk livets goda dagar är förbi... Jag går sakta mot en säker död. Nä nu tog jag i lite väl. Men jag kan ju inte vara glad varje dag ;)


... och att hela stan är fylld med en miljon superglada studenter på sina flak (lastbilar), dom skriker och stoar, sprutar champagne och öl på människorna omkring, sjunger och spelar så hög musik att ni lär förmodligen höra det ända hem till Norsjö med.

Den här var en populär flak-låt. Inte så konstigt kanske.




Bitter dag HEJ HEJ, bitterdag!!

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag vill fortfarande dela en artic med dej... kan vi inte??!:) Hallå, jag fattar inte har inte fått något mail av dig någonstans btw?

2009-06-06 @ 10:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback