morgningglory.

Jomen heej. Vaknat ännu?

Jag kan väl börja med att tacka min
kära vän Bettan för en mkt trevlig sommarkväll igår.
Vi fick oss inte så mkt längre än till vår bakgård men det gjorde mig ingenting. Efter en flaska rosé var det dax att göra slut på en flaska rött också. Lite chirr, sallad och snack under den blåa himmelen gjorde susen. Och jag hoppas att du, Bettan, är pigg nog för en Gröna Lund-kväll ikväll också. Fast om man är ballong clown i Västerås en hel dag så förstår jag om energin går på tomgång! ;) Eller NÄ, du SKA med ikväll. Vem ska jag annars skrika med! :)

   
 

Nu ska jag packa picknick-korgen och bege oss till mälarstranden ett stenkast bort. Sola och bada. Dagar som denna så hatar jag att bo i innerstan. Opraktiskt att hinna en avlägsen strand där inte resten av stan är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback