min blodiga kärlek.

Solen har skinit heela dagen och jag har knappt klätt på mig och gått ut. Eller, inte alls. Jag har pendlat mellan bloggar och korsord. Gissa om jag är fast eller vad. Igår köpte vi varsin korsord-tidning, så nu är korsordet the action i sovrummet om nätterna, jihoo! :)

Efter de att mina ögon blev fyrkantiga i korsordstidningen så somnade jag en sväng. Jag borde skämmas som inte tar vara på solen idag ! :) Och hungrig är jag. Som ett cp. Jag sa till Fredde att jag skulle testa Alléva (Allévo?) i två veckor, och jag är vanligtvis sämst på att hålla saker jag lovat. Men nu Ska Jag klara det. Så idag har jag ätit majs, ägg, frukt och druckit en sådan. Fast okej, ikväll ska jag synda lite.

Så snart ska jag traska in till stan och möta upp Cat och ta en kall i solskenet i väntan på min fästman ( Okej, de där var första gången jag sa det och jag ska inte göra det till en vana ;) ), som jobbar och står i. För ikväll blir det en fika och sedan en senkvällsbio, My Bloody Valentine, i 3D. Scary-lary.

Ha en braaa kväll på er !



Love it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback