Le´Skans.

Så var helgen över. Vad har jag gjort? Känns som ingenting. Jobbat, sovit, kollat på fotboll, haft hejdå-middagsbjudning. Nu har Vicke varit fransös i 4 min. OCh hoppas till guudarna att det är billigt att ta en semetser till St Tropez (Eller Troppan som man numera måste säga enl. pappa Fredrik ;D ) Känns inte som det va. Men klart man måste hälsa på. Kanske hänga lite med Paris Hilton;) Yaya, kändis-spaning iaf.

Idag skulle jag egentligen jobba men fick ett samtal igår om att det hade blivit något fel så jag skulle inte jobba. Tur i oturen, huh. Så nu är Fropps och tränar, sen ska vi åka till Skansen. Äntligen  :)

Snart är det helg igen och då är vi i NORSJÖNORJSÖNORSJÖNORSJÖ! :D

Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback