hello, my name is bitter, whats is your name?

Ja hej.

Blev ett arbetspass idag och imorgon. Usch vad det är plågsamt att gå till jobbet när man har varit långledig. Just idag är jag så bitter på arbete att jag önskar mig inget annat än en jättevinst så jag kan leva lyckligt utan arbete resten av mitt liv. BLÄ!

Vädret suger med. Är det Juni eller är det Juni? Det verkar som Mars ( i Sthlm...)

Ont i huvudet har jag också. Och det känns som att det är måndag. Riktigt skitdag..
Och nu ska jag fortsätta jobba också.

Bitter is my name!

Kommentarer
Postat av: Big Sis

FFS! Va glad att du har ett jobb där du tjänar bra! Tänk på alla arbetslösa människor i detta avlångaland. Dessutom går det ju faktiskt lättare att jobba på sommaren och snart har du ju semester igen. Scccluut nu! :-)

2009-06-05 @ 15:55:56
Postat av: Anonym

jarijarijarijari....! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback