gröna lund, vattenkrig, skärgård, sool

Åh vilken helg jag har haft. Sådär härligt impulsiv och alldeles alldeles uuunderbar.

I fredags satt vi som sagt på bakgården och snackade och drack rosé.
Igår hade jag och Fredrik en lunch picknick nere vid mälarstrand i solen sen gick vi hem och pressade, drack Sangria kastade lite frisbee och hade vattenkrig på bakgården. Senare kom Bettan och då bjöd vi henne på middag. På kvällskvisten gjorde vi en Gröna Lund-sväng men hann bara med en karusell och lite spel för att vinna diverse. Bettan blev tjenis med en i ena "spelståndet" och vann en extremt liten vattenpistol som hon stoltserade med! ;)


På förmiddagen idag åkte vi ut till Grinda, en skärgårdsö ca 2 h ut i havet. Kanske den bästa söndagen på så länge jag kan tänka mig.

La upp alla hääärliga skärgårdsbilder på
Fejjan! :)

Nu ska jag äta middag. Jag är alldeles sluut som artist.

Kram


Kommentarer
Postat av: Bettan

Kan berätta att vattenpistolen gjorde succé på dagens segeltur! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback