good job.

Nu har jag tryckt i mig jordgubbar och surdegsbröd. Jag har blivit som besatt i de här äta-bra-typ-GI-Allévo-kindoffood så jag läste på lite och då såg jag att surdegsbröd är helt okey att äta, yes. Mina smörgåsar is back on track. Annars så tycker jag att det funkar riktigt bra. Känne ringet sug efter något sött eller dumt ö.h.t. I helgen syndade jag med en kladdkakebit men det va ja värld:D Idag har jag dessutom promenixat nästan 16.000 steg och rekomenderade promenadsteg per dag för en tjej är ca 10.000.

Nu ska jag göra det vanliga- Göra Fredrik sällskap i sängen- Med varsitt korsord förståss!

Natti.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser du nåt resultat av dieten? Har du gått ner nå i vikt? Bara nyfiken.. funderar på att haka på ditt spår :) Men bara om det händer nåt! :) Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback