en kär dag.

Snart ska jag ta bussen till mitt kära Skell Hell och luncha på mitt kära Waynes med min kära vän, sen sk ajag åka till kära Ursviken och umgås med min kära bror tills han ska skjutsa mig till den kära flygplatsen så jag kan åka med kära SK 1021 med destination Stockholm-Arlanda sen ska jag åka ett kärt Arlanda Express för att hoppa av på kära Centralen och möta upp min kära POJKVÄÄN och pussa på massor och säga att han är min kära kära kära. Sen ska vi spatsera hem till vårt kära hem och då ska jag koka en kääär mormorsaft eftersom den inte finns att hitta i kära Stockholm.

Kärt återseende mina vänner och andra läsare. På återseende Neext weekend, yes.


Kommentarer
Postat av: Erica

Vilket kärt inlägg!

Postat av: Anonym

Javisst, jag blev nästan kär.

2009-06-02 @ 09:26:08
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Erica

men du glömde skriva massa KING och massa underbara/underbart..lol.

2009-06-02 @ 18:23:50
URL: http://visitmyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback