burberry-köp.

Mysig kväll. Regn och rusk och fasligt kallt. Vi hade planer på att åka till söder och caféea lite men vi ändrade oss. Vi tänkte ta Mocco här på Kungsholmen istället men vi ändrade oss igen (Eller, läs Jag..) så vi gick till Hemmakväll och hyrde film. Eller filmer. Sex Drive, Barnhemmet och Carantain. Vi såg Barnhemmet. Riktigt bra, Trögstartad, spansk men bra. Så vi drog på myskläder , kröp ner under filtar i soffan och proppade i oss godis. Sen tog jag en lång varm dusch innan sängdax. Men i vanlig ordning, innan jag avslutar min dag helt så utbrister jag...


"Jag ska bara kolla min mail sen går jag från datorn.."

5 min senare är man 450:- fattigare och en parfym från Burberry rikare.

Jag är bra på spontanköp. Men det visste jag. Att jag är lite väl spontan i vissa avseenden. Det har kära mor påpekat många gånger. Jag blir vuxnare med åldern men spontaniteten kvarstår! ;)



Burberry The Beat.

Men hey, vad gör man när en okänd tjej kommer fram till en på dansgolvet och frågar vilken parfym man bär som luktar så gott? Jo, man köper parfymen man lånat! ;)


"Fredrik.. jag.. jag har precis köpt en parfym!"

"Jaha okej. Vad kostade den då?"
".....400..."
" Aha okej varför dåför."
"Jag fick mail... och så.. och där var den.. så jag var tvungen.."
"........(suck)...... ah Det var den utlandsresan!"

Haha, killar har inte samma förståelse för must-haves som tjejer ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback