Zzzzzz wake up

I vanlig ordning somnade jag i soffan. I vanlig ordning orkade jag inte gå in till stan när jag hade bestämt att jag skulle det. I vanlig ordning blev planen något annat. Så i vanlig ordning ska jag invänta min fästis så ska vi gå till Yummy Yummy och köpa kina och sätta oss vid stranden och smaska på varandra. Eller maten. Pick and choose lixom, det är en hel bufé framför oss. Mmh.. rarr.... Öh..! Ja...

Ha´de Ha´de.



Ps, Jag har hållit ett extra vakande öga på gayporrbiografen ``Manhattan`` ett stenkast från vår lägenhet, bara för att se vad för typ av folk som verkligen går på en sådan, och nu har jag beskådat en och samma man (gubbe) entra denna dörr vid två tillfällen. Jag antar att han har gjort sitt med TV1000 ? BLÄ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback