i like tocall it pizza

Gissa vad jag längtar efter nu? PIZZAN. OH PIZZAN.  Det är det enda positiva med denna helg.

Idag fann jag en lägenhet som jag har bestämt att vi ska köpa. Nä inte riktigt men jag ska lägga fram den som guds gåva till min make. När jag såg den så messade jag min älsklingsmäklare och meddelandet löd ungefär såhär " JAG HAR HITTAT EN TREA PÅ NYCKELGATAN SOM JAG SKA KÖPA. JAG SKA HA!" och me de orden så hoppas jag att hon kan fixa så vi blir the owners ör det medför ju även de att jag blir GRANNE med min BÄSTIS, jag och min FÄSTIS. Och den var inte ful kan jag lova. Blablabla...

Jag tänkte bara påminna er om att jag längtar till att flytta upp, In case you haven´t noticed that allready! ;) Att börja slita med Ulle på jobbet igen, att käka rån med Petra, att svara på sexfrågor till Tomas, att.. ja... Och jag hoppas att min festis längtar efter att hänga runt på CK, kasta ut för fulla tjejer från Stat som är under åldersgränsen, att gripa tanten som snodde ett äpple på Ica Maxi. Eller, jag vet inte var han kommer att hålla hus.

Så, Fredagkväll, enjoy !




Kommentarer
Postat av: Louise

Vår granne ovanför ska flytta och nämnde att ett par från stockholm hade hört av sig.. tänkte direkt på er, men det var ju på hemmans och inte nyckel ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback