the burk

Det är natt. Jag sover min djupaste skönhetssömn och Fredrik drömmer konstigt. Plötsligt känner jag hur han börja knuffa i mig.

"Du ligger på burken...... du ligger på burken..."

"Vaa... vadå... vad pratar du om..vilkeen burk"

"..... Åh typiskt jag svamlar igen"


Sen somnade han om, ovetandes om att han väckte mig för att jag låg på "burken" som han oroade sig över. Han drömde om fotcreme.

HAHA. Jag gillar yrvakenhet ;P


Nu ska jag fixa min frilla och välja ut kläder till plåtningen idag. Skönt att slippa behöva sminka sig iaf. Då har jag ca 1,5 timma över där då ! :)

Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Emma

du är ju helt galen när du ska sminka dig, hahaha!!! När anländer du till norr?

2009-07-21 @ 14:49:23
Postat av: Anonym

Haha;) Tuesday! :D

2009-07-21 @ 22:52:56
Postat av: Santa

Du måste lägga ut kort sen!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback