stadsfesten

"Wohoo.." Jag försöker intala mig massa negativa saker om denna händelse eftersom jag inte kan närvara.
" Dyrt.."
"Tråkigt.."
" Kasst väder varje år.."
" Trångt.."
" Fylleslag..."


Dyrt = Aa men det är väl investerade pengar.
Tråkigt= Tråkigt? Hell no.
Kasst väder varje år= Men so what, full och dum and nobody cares.
Trångt= Men det är ju kärlek!
Fylleslag= And I´m one of them...

Så nej, jag försöker intala mig själv massa lögner. Jag BÖR vara på Stadsfesten, varje år, utan undantag.


Jag bör vara där lika mkt som jag bör vara på min egna begravning.


Crap å!

Have fun y´all !











Beachen ALL IN !

Kommentarer
Postat av: jillnbacill

beachen aaaallplll in, i likke, jag har supit bort min moobil<<2<

2009-07-05 @ 02:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback