snart så, snart så..

Hola.

Ja igår blev vi plåtade som sagt. Det tog fleera timmar och man får inte publicera bilderna på nätet utan tillåtelse så jag skippar det.

Efter det tog vi en middag på Kungshallen sen speedshopping eftersom affärerna skulle stänga. Fick ändå med mig några tröjor från Gina, tröja och klänning från Monki, skor från Feet First och lite basic smink från H&M. Så nu är jag fattig tills löning, som bör vara typ..snart?

Några av vännerna där ute (befinnande i Sthlm) kommer att bli uppringd av Model House och få en gratis plåtning & makeup valfri dag.

Nästa vecka kommer vi hem. Can I say anything more? ÅH.


Kommentarer
Postat av: Cilla

JAG VILL SE BILDERNA!!!!!!

Postat av: Bettan

JAG VILL HA BEACHEN!!!!!! ;)

2009-07-23 @ 10:31:24
URL: http://bettank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback