pillerfia

När det blev planerat en flytt norr ut så var jag snabb som attan att börja planera allt det praktiska så jag tittade runt på olika flyttfirmors hemsidor och jag är ganska snabb på att "bara göra" saker. Nu har jag fått ett svar från en av firmorna och jag vet inte riktigt vad jag hade gjort på deras hemsida. Har jag beställt flytthjälp och fått en räkning? Vad är detta? Ska jag betala denna summan för att jag har varit klantig och beställt flyttbil? Eller?




Här om veckan så kollade jag runt på Swedbanks hemsida. Helt plötsligt hade jag ``ansökt om ett lånelöfte`` (heter det så?) på 160.000:- i Fredriks namn och att de skulle kontakta honom. Det blev också fel.

Så, nu ska jag sluta pilla med saker jag inte behärskar. Jag borde skaffa ett nytt konto på Lunarstorm, där jag hör hemma.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback