män vs kvinnor vs heminredning

Jag tror alla tjejer fungerar likadant när det kommer till att man ska flytta. Det enda som rör sig i huvudet är inredning, vad ska man handla, vilka möbler ska vi ha, hur ska vi möblera. Ikea är en väl besökt hemsida dessa dagar. All min lediga tid går till att fantisera, rita upp på papper hur man kan möblera, titta på Ikea och skriva en inköpslista därefter. Jag försökte dra in Fredrik i detta men uppenbarligen så är detta inte lika spännande för den manliga delen av befolkningen som för oss kvinnor. Jag ber han att ta en stol och sätta sig med mig här vid datorn för att titta runt på Ikeas hemsida. Han var tyst ett bra tag och när jag kollar åt hans håll, vad ser jag? Jo, någonting på tvn lockade mer än möbeltitten.

Någon som känner igen sig i detta? ;)


Kommentarer
Postat av: böleheden

Du är inte ensam :)

2009-07-09 @ 13:10:51
Postat av: Bettan

Har en känsla av att Anna kommer vara tjejen hos oss, och jag kommer kolla Simpsons och svara med ett avlägset "Mmm..." ;)

Postat av: Anonym

Haha, kan va så va ;P

2009-07-10 @ 15:06:33
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback