lunch.

Innan lunch tog jag två piller som jag fått hemskickat från Vitalas (Okej, dom ringde upp mig och jag kunde inte säga nej, likabra att ge dem en chans). Det är typ för matsmältningen eller så. Något bra iaf. Typ. Nåja.. Och så gjorde jag en sallad på blad, rädisor, kidneybönor, fetaost och bacon. Smarr. Till de drack jag en Ramlösa ( vi slog till och köpte 12 st Ramlösa-flaskor igår.. why not lixom) och ett glas med järntablett i brusform. Ja, jag håller på med mycke skumt men det är kul att testa ! :)

 


Iaf, nyttigt och bra. För ikväll ska jag synda med en pizza. Jag måste ju få ha lite kul iaf när jag EGENTLIGEN BORDE VARA I SKELLEFTEÅ, fuck fuck fuck..

Dax för korsordstidningen igen. Gjorde bara ett litet avbrott från den här framför datorn. Inga bloggar som uppdaterats ännu. Bättre lycka vid nästa försök.



Och dom idioter som pratade högljudt på mälarstrand-gatan inatt ända till morgonkvisten borde få en rejäl omgång stryk. Och den högt uppsatte som tyckte att det var en god idé att införa att städa Kungsholmens gator med en maskin efter midnatt på Torsdagar borde få en fett rak höger mitt i nyllet. Idioter är ni allihopa!

Så, PUSS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback