just like a tattoo

De senaste kvällarna i sängen har i vanlig ordning bestått av frenetiskt korsordande. Men det har mestadels varit dystra ordväxlingar oss emellan då både jag och Fredrik fastnat . Vi har lixom gått igenom varje kordord för många gånger, insett att vi kan inte mer än så men ändå envisats om att vi fortsätta kvällen därpå.

Idag kom, iaf min, räddning. Som ett brev på posten trängde sig en inplastad korsordstidning genom brevinkastet. Och bäst av allt, jag fick med en liten pocketversion av en korsordstidning. Vet ni vad det innebär?

Mitt beroende får följa med till jobbet, på bussen, i kön, everywhere

Love it!

Ps, jag är helt BESATT av Jordin Sparks "battlefield" .Repeat 24/7 all day every damn day.



Jag peppar inför sommarens första fylla. Det ska bli galet kul. GALET KUL.

Beachen, nedräkning, 16 dagar kvar........


Kommentarer
Postat av: Emma

men har du redan glömt midsommar?=)

2009-07-15 @ 11:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback