ikea and back

Hej

Ja det blev några timmar på Ikea. Jag blev som tokig och fick sådan "MUST HAVE" känsla att jag skulle kunna ha handlat ihjäl mig. Men när hela kundvagnen var överfyllt med prylar drog vi oss mot kassan. Innan vi åkte hade jag som sagt skrivit en inhandlingslista som bestod av 4,5 större grejer, och Inget mer. Köpte vi de? Ja, typ en sak. Resten blev spontanköp. Så vad handlade vi då?

- Gardiner
- Soff & fotpalls klädsel
- Två likadana lampor att ha ovanför köksbordet
- Två st såna dära klassiska soptunnor med tramplock
- Vinglas
- Snappsglas
- Vanliga glas
- Glasburk och glasflaska för förvaring
- Prydnadskuddar, överdrag
- Filtar
m.m

Och utanför Ikea stod det två st som sålde jordgubbar och körsbär så vi köpte med oss tre lådor jordgubbar och en påse körsbär sen tog vi taxin hem. Som.. ja... var några hundralappar dyrare än väntat! :/

Nåja, ikväll ska vi bara slappa och imorogn väntar en städ & tvättdag. Tacka gudarna för dom!

Jo föresten. Min spending money-känsla fortsatte när jag kom hem så jag beställde efter boken "Skönhetsbibeln"




Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback